Tillbaka till verkligheten

Ännu en dag i paradiset. eller?
Det har inte blivit någon uppdatering på över 1 vecka just pga att jag har varit i paradiset.
Jag har spenderat en vecka på Samos som är en Grekisk Ö som är jätte jätte jätte jätte fin och jag överdriver inte om att det är jätte jätte jätte jätte fin där. Jag var där med med 6 stycken till varav en var min mor en var min far och en var min syster vi solade, badade, åt gott och åkte runt på utflykter. Helt underbart.

Tänkte lägga in lite bilder lite senare (kanske ikväll) och då tänkte jag skriva lite mer vad jag gjort under min semester.

Här kommer en bild till att börja med. Kokari stad.


Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh, vad mysigt :) Nu vill jag se bilder!!! ...Men snart är det min tur :)Jag jobbar måndag-fredag och sedan åker vi:) Har du lust att ta en after work någon dag till veckan? kram kram

2011-08-26 @ 22:47:41
URL: http://rajdich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0